Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Webinda

Webáruház indítás az alapoktól
Minden, ami a webáruház indításhoz kell: a kezdeti lépésektől a megvalósulásig

Jelentkezem
Helyszín

Helyszín

Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpont
(5-ös terem), 1097 Budapest,
Könyves Kálmán körút 12-14.

Időpont

Időpont

2022.11.08. 09:00 - 17:00

Miért legyél Te a következő e-kereskedő?

Az ekerstat.hu statisztikái
alapján Magyarországon 33 147 webáruház üzemelt 2021-ben

Több mint 1200 milliárd Ft volt a hazai e-kereskedelmi forgalom 2021-ben

2025-re akár 2700 milliárdra is növekedhet ez az érték, amelynek már a Te webáruházad is részese lehet!

Miben lehet részed a Webáruház indítás az alapoktól
egész napos rendezvényen?

Egész napos
intenzív tudásátadás

Ez idő alatt megtanítunk mindenre, amire szükséged van egy sikeres webáruház létrehozásához és üzemeltetéséhez.

A kezdeti lépésektől a
működőképes webáruházig

Kezdőknek szóló szakmai és gyakorlatias előadásokon vehetsz részt.

Networking
lehetőség

A Webáruház indítás az alapoktól egész napos rendezvényen nemcsak az előadóktól gyűjhetsz hasznos információkat, de megoszthatod tapasztalaidat a résztvevőkkel is.

Személyre szabott
tanácsadás

Felteheted kérdéseidet személyesen a sok éves tapasztalattal bíró előadóknak.

Speciális
ajánlatok

Számos olyan kedvezménnyel várunk, amelyekkel nemcsak elindíthatod, de sikeressé is teheted webáruházadat.

Akik átadják neked a tudásukat

Kulcsár István Róbert Tulajdonos, vezető tanácsadó Shoprenter
Dr. Krausz Miklós Ügyvéd, alapító Net-jog.hu, VirtualJog

Egész napos rendezvényünkön megtanulhatod
melyek a webáruház indítás nélkülözhetetlen alapjai

Átfogó és gyakorlatias tudás az e-kereskedelem tapasztalt szakértőitől

Kulcsár István Róbert a Shoprenter.hu egyik alapító-tulajdonosa. A cégnél, illetve elődjénél (WebShop-Experts) 14 év alatt több ezer webáruház megszületésében segédkezett vezető tanácsadóként.

Ez idő alatt több száz élő, illetve online előadást tartott egyetemektől kezdve üzleti rendezvényeken át egészen a Shoprenter saját edukációs projektjének tekinthető “Hogyan Indítsunk Webáruházat” szemináriumig, amely az elmúlt csaknem 10 évben mintegy 25.000 embernek segített eligazodni az internetes kereskedelem világában.

Előadásában kifejti, hogyan változott az iparág az elmúlt években és milyen hatással volt ez a változás az e-kereskedelem jelenére.
Az előadás során Róbert beszél arról, hogy miért fontos kialakítani egy jól működő stratégiát, hogyan határozhatod meg az értékajánlatodat, valamint hogyan készíthetsz megfelelő üzleti tervet vállalkozásodhoz.
10:00
Szünet, networking
Megtudhatod, hogy melyek a cégalapítás legfontosabb lépései, hogyan jelentsd be tevékenységi körödet, illetve milyen kötelező jogi dokumentumokkal kell rendelkezned?
Dr. Krausz Miklós LLM ügyvéd, a Net-jog.hu és VirtualJog legaltech alkalmazás alapítója. Adatvédelmi, adatbiztonsági és internetjogi szakjogász, aki 10+ éve foglalkozik weboldalak jogi szabályzatainak elkészítésével. Ügyvéd kollégáival az elmúlt évek során sokezer weboldal ÁSZF-ét és adatkezelési tájékoztatóját készítették el, számos internetjogi perben vettek részt.

Előadásában bemutatja azokat a legfontosabb jogi dokumentumok, amelyek elengedhetetlenek egy webáruház elindítása során, többek között az Adatkezelési Tájékoztató, az Általános Szerződési Feltételek, valamint beszél a jótállás és szavatosság témaköréről.
12:00
Szünet, networking
Az előadásból megtudhatod, hogy milyen lehetőségeid kínálkoznak, ha webáruházat szeretnél indítani, valamint hogy milyen szempontokat érdemes figyelembe venned a megfelelő rendszer kiválasztásakor.
Róbert bemutatja, hogy miképpen validálhatod a termékötletedet, illetve milyen költségekkel érdemes tervezned a webáruház elindítása és üzemeltetése során.
14:40
Szünet, networking
Az előadásban az alábbi témákat fogják boncolgatni az előadók:

1. Vecsei László - Business Sales Specialist

- Hogyan alakultak a hazai általános e-kereskedelmi adatok a logisztikában?

- Melyek a leginkább használt marketing eszközök?

- Hogyan alakult az online vásárlás 2022 második negyedévében?

- Hogyan alakítsuk ki az árstratégiánkat a logisztikában?

2. Fagyas Szabolcs - Sales igazgató

- Adat-átadás: hogyan kerülnek a címadatok a futár céghez?

- A különböző kézbesítési módok előnyei/hátrányai

- Miért jó megoldás a fixpontos kézbesítés?

- Hogyan működik a csomagautomata?

- Fentarthatóság és költséghatékonyság, mi várható a jövőben?

- A Packeta Groupról és a logisztikáról röviden

- Melyek a Packeta szolgáltatás módjai?

- Hogyan működik egy logisztikai raktár és depó?

- A Packeta és a Shoprenter együttműködéséről
Az előadásból megtudhatod, hogy hogyan teheted webáruházadat egy sikeres, önjáró, pénztermelő gépezetté.

Többek között szó arról, hogy:

- Melyek a hazai trendek?

- Hogyan termelj pénzt a webáruházaddal?

- Milyen fizetési és szállítási módok működnek ma Magyarországon?
17:30
Q&A, networking

Jelentkezz az ingyenes rendezvényre és tanuld meg, hogyan válhatsz Te is e-kereskedővé!

Kérjük töltsd ki a jelentkezési űrlapot!

*Kitöltése kötelező
Amennyiben még nem hoztad létre a tesztboltodat, ide kattintva megteheted!
*

Partnerek

https://webinda.cdn.shoprenter.hu/custom/webinda/image/Shoprenter?v=null.1660724898 https://webinda.cdn.shoprenter.hu/custom/webinda/image/Packeta?v=null.1660724898 https://webinda.cdn.shoprenter.hu/custom/webinda/image/Virtualjog?v=null.1660724898 https://webinda.cdn.shoprenter.hu/custom/webinda/image/Barion?v=null.1660724898 https://webinda.cdn.shoprenter.hu/custom/webinda/image/FoxPost?v=null.1660724898 https://webinda.cdn.shoprenter.hu/custom/webinda/image/SimplePay?v=null.1660724898

Hasznos tudnivalók

Kinek ajánlott a részvétel?
Az egész napos előadásból a webáruház indítás előtt állók tudnak a legtöbbet profitálni, hiszen a kezdeti lépésektől a gyakorlati megvalósításon át minden információt megkapnak.
Hogyan tudok belépni a rendezvényre?
A helyszínen névsor alapján történik a beléptetés az adminisztrációt végző munkatársaknál. Kérjük azt a nevet add meg a belépés során, amellyel regisztráltál a rendezvényre.

Az előadói helyszínt az alábbi módon tudod megközelíteni: Az 1. emeleten keresd a Rendezvényközpont feliratot, majd az 5-ös termet.
Szükséges webáruházzal rendelkeznem a kedvezmény igénybevételéhez?
A tesztbolt megléte nem előfeltétele a jelentkezésnek, ugyanakkor erősen ajánlott, hiszen 14 napig ingyenesen tesztelheted a Shoprenter rendszerét és az előadáson elhangzottak sem lesznek teljesen ismeretlenek. Kattints ide és hozd létre saját tesztboltodat mindössze néhány perc alatt!
Ha csak később tervezek webáruházat indítani, akkor is érdemes eljönnöm?
Abszolút, hiszen a legtöbb dolog, amit hallani fogsz, bizony igen komoly előkészítést igényel és biztos alapokat fognak számodra nyújtani az elhangzottak.
Ingyenes-e a parkolás?
Igen, az esemény során a felszíni parkolóhoz ingyen parkolásra jogosító jegyet adunk minden résztvevőnek. A mélygarázsban lévő parkolóhoz sajnos ezt nem tudjuk biztosítani.
Hogyan vehetem igénybe a kedvezményeket?
A speciális kedvezményeket a rendezvényen tudod igénybe venni, keresd a helyszínen partnereinket!
Az étkezést biztosítjátok?
Kávét, üdítőt szolgálunk fel a szünetekben. Ebédelni a Lurdy Ház első emeletén a környező éttermekben van lehetőséged.
Vidékről érkezem, hol foglalhatok szállást?
Mi a B&B Hotel Budapest City szállodát javasoljuk Neked, amely a rendezvény helyszínéhez közel helyezkedik el és a tömegközlekedés is kiváló.

Vélemények

"Teljes képet kaptam a webshop alapjairól és hogy nagyon érdekes is tud lenni egy egyszerű webshop is."
"Számomra igazán átfogó képet adott arról, hogyan álljak neki az online vállalkozásomnak."
"Átfogó képet kaptunk. Jó volt látni, hogy kell megcsinálni a beállításokat. A jogi része is kifejezetten hasznos. Meghozta a kedvem az induláshoz."
"Nagyon sokrétű információmegosztás volt, sokat lehet tanulni kezdő és gyakorlott vállalkozóként is."
"Egyszerűen fantasztikus volt: magával ragadó, érthető, rengeteg gyakorlati és marketing tanáccsal is. Azt külön köszönjük, hogy a szünetedet rászánva válaszoltál kérdéseinkre. Csak megerősítettél bennünket abban, hogy szeretnénk majd a webáruházat bérelni, természetesen a Shoprenternél."